Monster cards: Ezek a fõ krtyk, ezzel tudunk tmadni ellenfelnkre.. A szrnykrtyk 6 tulajdonsgra s 20 klnbzõ tpusra vannak felosztva. Az ltalnos erõssget a kpe fltt lthat csillagok jelzik, s ettõ fgg, hogy elõhvhatja az ember vagy sem. Ha 4 csillag vagy annl kevesebb van simn jtszhatunk vele. Ha 5 vagy 6 csillag van akkor fel kell ldozni egy szrnyet, ha 7 vagy annl tbb akkor 2 szrnyet kell felldozni (ami a mezõn van!) A szrnykrtyk szne cirtomsrga.

- Tpusok: Dragon, Spellcaster, Zombi, Warrior, Beast-Warrior, Beast, Winged Beast, FIend, Fairy, Insect, Dinosaur, Reptile, Fish, Sea Serpent, Machine, Thunder, Aqua, Pyro, Rock s Plant
- Tulajdonsgok: Water, Fire, Earth, Light, Dark s Wind
- : Fusion Monster Card: A "Fusion" azt jelenti, hogy 2 vagy tbb szrny egybeolvad a "Polymerization" krtyval s egy j, erõsebb szrny jn ltre. Ilynekor a a tpusa mell odakerl a fusion szcska. Ezek a krtyk lila sznûek s mindig oda van rva a jellemzsbe, hogy mely szrnyek olvadtak egybe
.
- Ritual Monster Cards: Ezek olyan specilis krtyk amelyeket csak egy msik, ritul krtyval lehet "summonlni", de meg kell feleni a ritulkrtya kvetelseinek: pl. fel kell ldozni 8 csillag rtkû szrnyet( ami lehet kzben s a mezõn), hogy kirakhasd. Ezek szne kk.

- Effect Monster Cards: Ezek is specilis krtyk, melyeknek "varzsos hatsuk" van( ht ez hlyn hangzott, legyen inkbb magical effect). ltalban nem szokott nagy lenni se az attack, sem a defense pontjuk, de nem is azrt hazsnljk.Nagyon hasznos tud lenni, rengeteg fle-fajta van, sznk narancssrga.

- Magic cards: Klnbzõ fajti lehetnek ennek a krtynak is. Ezek szne kivtel nlkl zld.

- Normal Magic cards: Miutn aktivljuk ezeket a krtykat megsemmislnek. Ilyen pl a Raigeki, vagy pl. a fent lthat Mystical Space Typhon, melyek ltalban nagyon erõsek.( mondjuk megsemmisti az ellenfl sszes szrnyt stb..)

- Continuous Magic cards: Ezek a krtyk hosszabb ideig vannak a mezõn (amg az ellenfl ltalban meg nem semmisti)

- Equip Magic cards: Az ilyen krtyk ltalban a szrnyeket erõstik fel (vagy meggyengtik) Csak akkor hasznlhatk, ha a szrny (mshogy nem tudom mondani) kppel felfele van( face up). Ha a szrny megsemmisl a krtya megy vele a Graveyard-ba.(ksõbb lesz rla sz, de idekerlnek amr nem hasznlhat krtyk)

- Field magic cards: Ezek a krtyk megvltoztatjk a mezõt, s ezzel megnvelik az olyan szrnyek attack s defense pontjait, amelynek az a j.Pl. a Yami krtya az sszes dark spellcaster szrnynek megnveli 200 ponttal az Atc. s a Def. pontjt.A lent lthat krtya meg pl. az insect szrnyeknek.(nem csak egyfajta tpust erõsthet, sõt van olyan amely gyengt)

- Quick-play magic cards: Ezeket csak bizonyos idõpontokban lehet hasznlni pl csak a main phase-ben vagy csak a battle phase idejn.

- Trap cards: Brmikor aktivlni lehet miutn az ellenfl elkezdi krt.(pl summonl egy szrnyet s pp van nlunk trap hole krtya aktivlhatjuk, s ezzel megsemmisthetjk azt.) A csapda krtyk szne lila.

- Normal trap cards: Hasonl a normal magic card-hoz. Aktivljuk, aztn megsemmisl. Egyik ilyen tpus kedvenc krtym a mirrorforce.

- Continuous trap cards: Ha aktivljuk tbb krn keresztl rvnyes hatsa. Az ilyen krtykrt ltalban fizetni kell, hogy rvnybe lphessenek (letponttal= lp)

- Counter trap cards: Ezek ltalban megszntetik egy msik trap ill. magic card hatst, majd megsemmisl.

- Ennyit rviden a krtykrl. Az ember akkor ismeri meg igazn, ha jtszik velk. Mindenkinek szves figyelmbe ajnlom a The Eternal Duelist Souls cmû jtkot. Nagyon j( legalbb is n szeretem) s sokat lehet belõle tanulni.
- EZT A SZABLYT MIGI S SUSAN OLDALROL
- SZEDTEM LE!
|