Deckmaster
Az animeben, Noa Virtulis Vilga alatt egy j szably lpett rvnybe, ez pedig a Deck Master szably. Erre alapozva kitalltak egy j szablyt a Yu-Gi-Oh! TCG-hez. me:
Alap szablyok
1. Ha a Deckmastered elpusztul, azonnal elveszted a prbajt.
2. A Deckmastert abban a krben amikor megidzik, csak csata kzben lehet elpuszttani.
3. Ha a Deckmaster Deckmastermdban van, akkor nem hatnak r a csapdk, varzslatok, szrny kpessgek, s nem is lehet megtmadni.
4. A Deckmaster Deckmastermdban mindg kppel felfel van, teht a bnuszok amiket adnak, leglisak. (pl. Ha DM-ed az Amazon Archer, akkor az Amazoness Paladni megkapja a 100-as bnuszt)
A prbaj eltt
1. Ha kivlasztottad a DM-edet, akkor bizonyosodj meg arrl, hogy nincsen tbb olyan lap a paklidban (pl. a DM-ed a Stt Varzsl, akkor nem lehet kt msik Stt Varzsl a paklidban)
2. A DM-es paklinak minimum 41 laposnak kell lennie.
3. Ne feledd, minnl magasabb egy szrny ATK-ja, annl tbbet kell vrnod, hogy megidzd.
4. Mondanom sem kell, hogy a DM-et nem lehet felldozni...
A prbaj megkezdse
A prbaj kezdetn keresd ki a paklidbl a DM-edet, s rakd a Fzi pakli, vagy a temet tetejre, majd keverd meg a paklid, s dntstek el, hogy ki kezd.
A DM megidzse
A DM-eket termszetesen meg lehet idzni, de nem mindegy, hogy mikor. A megidzsk a tmadsuktl fgg. (A DM-et nem lehet a Harci fzisban megidzni!)
1. Az 1800, vagy annl kisebb ATK-val rendelekz DM-eket brmikor meg lehet idzni.
2. Az 1850 - 2350 ATK-val rendelkez DM-eket csak a 3. krdtl kezdve tudod megidzni.
3. A 2400, vagy annl nagyobb ATK-val rendelkez DM-eket csak az 5. krdtl kezdve tudod megidzni.
Nhny szrnyek specilis felttele van a megidzshez. Ezeket a DM-eknl nem kell figyelembe venni. Azt sem szabad elfelejteni, hogy Pyro Clock of Destiny nem mkdik a DM-ekkel, mivel azok nem lehetnek varzslat, csapda vagy szrnyek kpessgeinek clpontjai, s nem is tadhatnak DM pozciban.
!!!A DM-eket az ellenfl krben is megidzheted!!!
A Deckmaster
-Minek kell nzni egy Deckmastert?
A DM nem egy szrny, amg meg nem idzik, hanem egy "Deckmaster szrny"
-A Deckmaster kpessge s a Skill Drain
A DM kpessge olyan, mint egy szrny kpessge, de nem lehet varzslat/csapda/szrny kpessg clpontja, s ha DM pozciban van, akkor a Skill Drain sem tudja elvenni a kpessgt, viszont ha mr meg van idzve, akkor akrcsak a tbbi szrny, is elveszti a Skill Drain krtya miatt a kpessgt.
-Ki a Deckmaster kpessge?
A DM-ek kpessgei arra a jtkosra rvnyesek, aki a DM. Ha a DM-edet tveszi az ellenfl, a kpessge mg akkor is csak rd rvnyes, viszont ha ott elpusztul, elveszted a jtkot.
-Solemn Judgement
Hiba hasznlod az ellenfl DM-n ezt a krtyt, nem trtnik vele semmi, mivel a DM csak harc sorn pusztulhat el.
Ha a Deckmaster visszakerl a kezedbe...
...nem veszted el a prbajt, viszont a DM elveszti minden kpessgt. Ha ezek utn megidzed s elpusztul, akkor sem veszted el a prbajt.
A Deckmasterek gyorsasga
A DM-ek klnleges krtyk, gy brmikor hasznlhatod ket egy lncban, de csak 3-asnl kisebb gyorsasg lapok ellen (hacsak a krtya kpessge mst nem mond), gy azt mondhatnnk, hogy 2-es gyorsasgak.
1-es gyorsasg: Varzslatok, Szrnyek kpessgei
2-es gyorsasg: Csapdk Gyorsan kijtszhat varzslatok
3-as gyorsasg: Minden, aminek az ikonja visszaver
Fzi a Deckmasterrel
Brmikor hasznlhatod a DM-edet mint szrnyet a fzihoz, ha meg van hozz a tbi megfelel szrny, valamint Polymerizld vagy Fusion Gate-ed. me a szablyok:
1. Ha fzizod a DM-edet, akkor autmatikusan a plyra idzed az j szrnyet, a DM-edet pedig ki kell venned a jtkbl (nem veszted el a prbajt)
2. Az j szrny megkapja a Deckmasterek azon kpessgt, hogy megidzskkor csak szrnnyel lehet tmadni ket, de csak akkor, ha a DM-edet DM pozcibol hasznltad a fzihoz. Ha mr meg volt idzve a DM-ed, akkor nem kapja meg az j szrny ezt a kpessget.
3. Ha az j szrny elpusztul, elveszted a jtkot, mintha a DM-edet puszttottk volna el.
4. Nem hasznlhatod a fzi utn a szrnynek azt a kpessg, hogy "Ameddig ez a Deckmastered..." vagy "Amg ez a szrny Deckmastermdban van...". |